Trek bezoekers naar jouw website

Content marketing uitbesteden

Content marketing is een vorm van marketing waarbij je inspeelt op de informatiebehoefte die leeft onder potentiële klanten. Door interessante en waardevolle content te publiceren, trek je bezoekers naar jouw website en breng je jouw bedrijf onder de aandacht van jouw doelgroep. Met een ambitieuze content marketingstrategie kun je nu en in de toekomst veel (nieuwe) klanten aan jouw bedrijf binden.
Jeroen Marchand, aangenaam

Jouw persoonlijke marketing specialist

+11 Jaar ervaring

+87 Tevreden klanten

No cure no pay

Al meer dan 10 jaar ben ik werkzaam als marketing specialist voor zowel grote en kleine bedrijven in verschillende branches. Geen uitdaging is te moeilijk. 

Waardevolle content voor jouw publiek

Welke contentvormen kun je het beste inzetten?

Op welke contentvorm jij het beste kunt inzetten, hangt af van de voorkeuren van jouw doelgroep. Bij content marketing geldt immers dubbel en dwars: de klant is koning. Zo is het bij B2B content marketing essentieel dat je laat zien dat jij dé expert bent in je vakgebied. Bij B2C content marketing spelen emoties en gevoel juist een bepalende rol. Er zijn diverse contentvormen mogelijk zoals:

  • video’s
  • afbeeldingen
  • animaties
  • infographics
  • whitepapers
  • (SEO) blogs
  • nieuwsbrieven

Waarom is inzetten op content marketing belangrijk?

  • Content marketing is kostenefficiënt: goede content verspreidt zich als een lopend vuurtje
  • Opdringerige reclames worden overgeslagen, waardevolle content is juist wél interessant
  • Met kwalitatieve content kun jij je onderscheiden van directe concurrenten
Een betere positie op Google

Wat levert content marketing uitbesteden op?

Waardevolle content draagt bij aan een betere positie in de zoekresultaten van Google (SEO). Hierdoor zullen potentiële klanten jouw website steeds beter weten te vinden voor een aankoop of advies. Bovendien bouw je als betrouwbare bron van informatie binnen jouw branche autoriteit en naamsbekendheid op, waarmee je bestaande klanten aan jouw bedrijf weet te binden.

Content marketing uitbesteden aan Knap Online

Altijd een samenwerking die past bij jouw wensen

Content marketing uitbesteden aan Knap Online kan op vele manieren: volledig ontzorgen, een 50/50-verdeling van de werkzaamheden of een samenwerking waarbij ik jou of een van jouw medewerkers alles leer wat je moet weten over content marketing. Samen vinden we een samenwerking die precies aansluit op jouw wensen en past bij jouw budget.

Winstgevende content marketingstrategie die past bij jouw doelen

Jouw bedrijf is uniek en verdient een goed doordacht content marketingplan. Geen off-the-shelves draaiboek, maar een strategie die ervoor zorgt dat jij kan (door)groeien. Samen met jou stel ik daarom concrete doelen op en leg ik de prioriteiten van jouw bedrijf vast. In de content marketingstrategie leg ik uiteraard ook de informatiebehoefte en wensen van jouw doelgroep vast.

Geen dure, tijdrovende analyses

Content marketing is een proces van de lange adem. Veel ondernemers besteden de tijdrovende klussen daarom uit aan een gespecialiseerd content marketingbureau. En die rekenen daar de hoofdprijs voor. Knap Online doet het anders. Ik zet deep learning software in, waarmee zoekwoordonderzoek en contentonderzoek automatisch kan worden uitgevoerd. Scheelt mij een hoop tijd en jou een hoop centen.

Alle specialismen onder één dak

Knap Online is een full-service online marketingbureau. Dat wil zeggen dat er naast content marketingspecialisten ook professionele tekstschrijvers, ontwerpers en programmeurs klaarstaan om voor jou aan de slag te gaan. Het creëren van unieke content – van tekst tot audiovisuele hoogstandjes – kan Knap Online dus volledig zelfstandig uitvoeren. Wel zo prettig.

Ruim 13 ervaring met online marketing

Content marketing klinkt eenvoudig. Door veel content te produceren en publiceren stromen de klanten vanzelf binnen. Of toch niet? Dankzij jarenlange ervaring en uitgebreide marketingkennis weet ik als geen ander hoe ik jouw content onder de aandacht kan brengen van potentiële klanten. Naast contentmarketing kan ik je ook helpen met conversieoptimalisatie, CRM of bijvoorbeeld een nieuwe huisstijl.

Een prijsindicatie

Hoeveel kost het uitbesteden van content marketing?

Content marketing uitbesteden kan bij Knap Online met elk budget. Om de kosten voor jou zo laag mogelijk te houden is er bij Knap Online een onderscheid tussen uitvoerende werkzaamheden en strategische werkzaamheden. Iedere maand ontvang je van mij een transparant en duidelijk overzicht waarin de verrichte werkzaamheden – tot op de minuut nauwkeurig – met bijbehorende kosten staan vermeld.

 

 

Tarief per uur

Werkzaamheden (voorbeelden)

Uitvoerende werkzaamheden

€30-60

  • SEO-teksten schrijven (blogs, webteksten)
  • Content optimaliseren
  • Nieuwsbrief schrijven
  • Ontwerp maken voor infographic
  • Ontwerp maken voor social media posts

Strategische werkzaamheden

€100

  • Content marketingstrategie opzetten
  • Marketingwerkzaamheden
  • Doelgroeponderzoek uitvoeren (buyer persona & buyers journey opstellen)
  • Zoekwoordonderzoek
  • Contentonderzoek
Afgestemd op jouw doelgroep

Hoe kun je jouw doelgroep optimaal bereiken?

Om te bepalen wat voor jou de meest interessante communicatiekanalen zijn, laat ik mij leiden door de voorkeuren van jouw doelgroep. In een kanaalstrategie leg ik precies vast welke communicatiekanalen populair zijn bij jouw doelgroep en welke contentvormen daar het beste bij passen. Naast jouw eigen website kun je bijvoorbeeld inzetten op social mediakanalen zoals Facebook, Instagram en LinkedIn.

Gratis

60 min durend (video)gesprek

Ik bewijs gratis mijn toegevoegde waarde

Geen verkooppraatjes, maar vrijblijvend advies

Sales gesprekken ben ik geen fan van. Bij Knap Online is de eerste workshop gratis. Kost mij even veel tijd, maar jij wordt er een stuk wijzer van. Achteraf krijg je van mij een marketingplan waarin alles nog even netjes onder elkaar staat. Doe ermee wat je wilt.

Ik doe niet geheimzinnig over wat iets kost. We kijken meteen of het mogelijk is om een no-cure no-pay afspraak te maken op een goed meetbare doelstelling.

Bij elke klant zie ik wel verbeterpunten, die makkelijk zelf uit te voeren zijn. Deze leveren jou vaak meteen iets op. Deze verbeterpunten zijn vaak op het gebied van SEO, SEA, conversie, of social marketing.

Inclusief marketingplan
Plan een moment

* Het kost niets en je zit nergens aan vast.