Full service internetbureau
Content marketing uitbesteden
Jouw persoonlijke marketing specialist
+11 Jaar ervaring
+87 Tevreden klanten
No cure no pay
Al meer dan 10 jaar ben ik werkzaam als marketing specialist voor zowel grote en kleine bedrijven in verschillende branches. Geen uitdaging is te moeilijk.
Welke contentvormen kun je het beste inzetten?
Op welke contentvorm jij het beste kunt inzetten, hangt af van de voorkeuren van jouw doelgroep. Bij content marketing geldt immers dubbel en dwars: de klant is koning. Zo is het bij B2B content marketing essentieel dat je laat zien dat jij dé expert bent in je vakgebied. Bij B2C content marketing spelen emoties en gevoel juist een bepalende rol. Er zijn diverse contentvormen mogelijk zoals:
- video’s
- afbeeldingen
- animaties
- infographics
- whitepapers
- (SEO) blogs
- nieuwsbrieven
Waarom is inzetten op content marketing belangrijk?
- Content marketing is kostenefficiënt: goede content verspreidt zich als een lopend vuurtje
- Opdringerige reclames worden overgeslagen, waardevolle content is juist wél interessant
- Met kwalitatieve content kun jij je onderscheiden van directe concurrenten
Wat levert content marketing uitbesteden op?
Waardevolle content draagt bij aan een betere positie in de zoekresultaten van Google (SEO). Hierdoor zullen potentiële klanten jouw website steeds beter weten te vinden voor een aankoop of advies. Bovendien bouw je als betrouwbare bron van informatie binnen jouw branche autoriteit en naamsbekendheid op, waarmee je bestaande klanten aan jouw bedrijf weet te binden.
Content marketing uitbesteden aan Knap Online
Altijd een samenwerking die past bij jouw wensen
Winstgevende content marketingstrategie die past bij jouw doelen
Geen dure, tijdrovende analyses
Alle specialismen onder één dak
Ruim 13 ervaring met online marketing
Content marketing klinkt eenvoudig. Door veel content te produceren en publiceren stromen de klanten vanzelf binnen. Of toch niet? Dankzij jarenlange ervaring en uitgebreide marketingkennis weet ik als geen ander hoe ik jouw content onder de aandacht kan brengen van potentiële klanten. Naast contentmarketing kan ik je ook helpen met conversieoptimalisatie, CRM of bijvoorbeeld een nieuwe huisstijl.
Hoeveel kost het uitbesteden van content marketing?
Content marketing uitbesteden kan bij Knap Online met elk budget. Om de kosten voor jou zo laag mogelijk te houden is er bij Knap Online een onderscheid tussen uitvoerende werkzaamheden en strategische werkzaamheden. Iedere maand ontvang je van mij een transparant en duidelijk overzicht waarin de verrichte werkzaamheden – tot op de minuut nauwkeurig – met bijbehorende kosten staan vermeld.
Tarief per uur | Werkzaamheden (voorbeelden) | |
Uitvoerende werkzaamheden | €30-60 |
|
Strategische werkzaamheden | €100 |
|
Hoe kun je jouw doelgroep optimaal bereiken?
Om te bepalen wat voor jou de meest interessante communicatiekanalen zijn, laat ik mij leiden door de voorkeuren van jouw doelgroep. In een kanaalstrategie leg ik precies vast welke communicatiekanalen populair zijn bij jouw doelgroep en welke contentvormen daar het beste bij passen. Naast jouw eigen website kun je bijvoorbeeld inzetten op social mediakanalen zoals Facebook, Instagram en LinkedIn.
Gratis
Ik bewijs gratis mijn toegevoegde waarde
Geen verkooppraatjes, maar vrijblijvend advies
Sales gesprekken ben ik geen fan van. Bij Knap Online is de eerste workshop gratis. Kost mij even veel tijd, maar jij wordt er een stuk wijzer van. Achteraf krijg je van mij een marketingplan waarin alles nog even netjes onder elkaar staat. Doe ermee wat je wilt.
Ik doe niet geheimzinnig over wat iets kost. We kijken meteen of het mogelijk is om een no-cure no-pay afspraak te maken op een goed meetbare doelstelling.
Bij elke klant zie ik wel verbeterpunten, die makkelijk zelf uit te voeren zijn. Deze leveren jou vaak meteen iets op. Deze verbeterpunten zijn vaak op het gebied van SEO, SEA, conversie, of social marketing.
* Het kost niets en je zit nergens aan vast.