Meer websitebezoekers, meer leads én meer terugkerende klanten

Inbound marketing bureau in Rotterdam

€1500

Steeds meer bedrijven gaan over op inbound marketing. Niet gek, als je de voordelen van inbound marketing op een rijtje zet. Meer websitebezoekers, meer leads én meer terugkerende klanten. Jouw bedrijf of merk ook online op de kaart zetten? Schakel dan Knap Online in, hét inbound marketing bureau in Rotterdam waar jouw online succes centraal staat.

Voordat we van start gaan

Wat zijn de stappen vooraf?

Voordat we van start gaan, zijn de volgende stappen vaak logisch om eerst te nemen.

Klaar! En nu?

Wat zouden we erna goed kunnen doen?

Dit zijn de eventuele vervolgstappen die we goed zouden kunnen nemen.

De bekende weg

Veelgestelde vragen

  • Kan Knap Online voor mij een website bouwen die geschikt is voor inbound marketing?

    Knap Online is een full-service online marketing bureau. Dit betekent dat wij ook een website kunnen bouwen die geschikt is om uit te breiden met inbound marketing. Geen probleem. Bij het ontwerpen van de website wordt er direct rekening gehouden met de gebruiksvriendelijkheid van het toevoegen en aanpassen van de content. Zo kunnen jouw eigen medewerkers er zelf ook makkelijk in werken.

  • Wat is ‘marketing automation’ en wat voegt het toe aan mijn inbound marketing strategie?

    Marketing automation software zet je in om websitebezoekers gepersonaliseerde content aan te bieden. Door op het juiste moment bruikbare content aan te bieden, vergroot je de kans dat websitebezoekers kopers worden. Marketing automation kan je bovendien veel tijd – en dus geld – besparen, omdat je repetitieve taken (voorheen handmatig werk) aan de software kan overlaten.

  • Valt conversie optimalisatie (CRO) niet onder inbound marketing?

    Conversie optimalisatie richt zich op het veranderen van websitebezoekers in leads en klanten. Het produceren van conversiedoelen staat niet los van inbound marketing, maar komt later aan bod dan bijvoorbeeld content optimalisatie en zoekmachine optimalisatie. Online marketing begint 9 van de 10 keer bij content en het binnenhalen van websitebezoekers. Zonder bezoekers ben je namelijk nergens.

  • Is outbound marketing helemaal niet zinvol meer?

    Outbound marketing kan in combinatie met inbound marketing zeker nog nuttig zijn. Bedenk wel dat bij outbound marketing hoge variabele kosten komen kijken, terwijl inbound marketing lage variabele kosten heeft. Waar inbound marketing gericht is op duurzame groei, levert outbound marketing je juist snellere resultaten op. Outbound marketing zet je daarom het best in op bepaalde cruciale momenten.

  • Hoe herken ik een goed inbound marketing bureau?

    Knap Online werkt al jaren voor grote en kleine bedrijven in verschillende branches en zowel B2B als B2C. Door jarenlange ervaring en zelfontwikkelde tools weet ik precies wat wel en niet werkt in de online wereld. Knap Online werkt bovendien gestructureerd: van idee naar creatie, van analyse naar optimalisatie. Alles in goed overleg en volledig afgestemd op wat wel en niet past bij jouw bedrijf.