Full service internetbureau
No cure no pay SEO, nu hoger in Google!
No cure no pay zoekmachine optimalisatie met een hoger in Google groei-garantie is wat Knap Online onderscheidt van bedrijven met vage beloftes, die niet worden nagekomen. Geen resultaat, geen rekening.
Hoe mijn no cure no pay garantie werkt
Ik bied ik graag een no-cure-no-pay testcase aan in de vorm van een doelstelling. Dit kunnen top-posities zijn, een stijging in organisch verkeer, maar bijvoorbeeld ook een stijging in het conversiepercentage.
Wanneer de eerste periode een succes is, krijg je compleet inzicht in de campagnes en kun je besluiten om de rest (of een deel) van het plan ook uit te laten voeren.
Samen bepalen van de zoekwoorden en zoekintenties
Ik doe, in mijn gratis online marketing voorstel, suggesties voor alle geschikte zoekwoorden, die voldoende zoekvolume hebben en een geschikte zoekintentie hebben. Aan de hand van jouw feedback natuurlijk. Long-tail zoekwoorden worden hier in meegenomen.
Ik bepaal de werkzaamheden die nodig zijn
Het kan goed zijn dat er al een hoop gedaan is door een vorig SEO bureau. Je krijgt daarom van mij een uitgebreid overzicht met wat ik denk dat nodig is om meer gericht zoekverkeer binnen te halen.
In overleg bepalen we een geschikte no cure no pay testcase
Dit kan op basis van rankings of groeitarget in relevant organisch verkeer. Hiervoor spreken we ook een tijdsbestek af waarin deze resultaten behaald moeten worden.
Wat no cure no pay SEO ongeveer kost
De prijzen voor het laten optimaliseren van jouw website op no cure no pay basis verschillen enorm per branche. Sommige branches zijn zeer competitief, terwijl er voor andere vakgebieden amper linkbuilding nodig is (al raad ik een garantie dan meestal wel af).
Onderstaand een lijstje met prijsindicaties van eenmalige kosten voor een sprong in de rankings (bijvoorbeeld van positie 9 naar positie 5). De precieze kosten zijn extreem afhankelijk van de staat van de website. Vaak zijn er flinke schaalvoordelen wanneer meerdere zoekwoorden tegelijk geoptimaliseerd worden.
Lage competitie | SEO bureau Rotterdam Noord | € 100 tot € 500 |
Gemiddelde competitie | SEO bureau Rotterdam | € 500 tot € 5.000 |
Hoge competitie | SEO bureau | € 5.000 tot € 20.000 |
Extreme competitie | SEO | € 20.000 of meer |
Het kan heel goed zijn, dat zoekmachine optimalisatie, voor de zoekwoorden die jij in gedachte hebt, nooit winstgevende resultaten op gaat leveren. In mijn online marketing voorstel doe ik gratis en vrijblijvend zoekwoord onderzoek.
Jouw persoonlijke
SEO specialist
+13 Jaar ervaring
+87 Tevreden klanten
No cure no pay
Al meer dan 10 jaar ben ik werkzaam als SEO specialist voor zowel grote en kleine bedrijven in verschillende branches. Geen zoekwoord is te moeilijk.
Enkele van mijn behaalde topposities
- No cure no pay SEO > #1
- Slotenmaker Rotterdam / Utrecht / Eindhoven / Zoetermeer > Top 5
- Sloopbedrijf / Draagmuur verwijderen / Etc > Top 5
- Sleutel / Autosleutel bijmaken > Top 3
- Botox Rotterdam > Top 5
- Bloemist / Bloemen / Bloemenwinkel Rotterdam > Top 3
- Bloemen bezorgen / bestellen Rotterdam > Top 5
- Car detailing > Top 3
- Online marketing Rotterdam > Top 3
- Schilderijenrestaurator > Top 3
Veelvoorkomende onetische constructies
Maandelijks geheel no cure no pay bedrag met contract en startbedrag
Samen met het bedrijf in kwestie kies je een flink aantal zoekwoorden (helaas allemaal met lage zoekvolumes). Er wordt voor elk zoekwoord een pagina met zeer dunne content gemaakt, verder niets. Voor de zoketermen die toevallig in de top 10 terecht gekomen zijn, zit je voor een flinke periode vast aan 10 euro per maand per zoekwoord. Weinig verkeer, maar toch betalen dus.
Eenmalig bedrag en binnen bepaalde tijd
Je wordt gebeld met een voorstel om je website gratis van pagina 2 naar pagina 1 te krijgen. Wanneer je de resultaten wilt behouden betaal je tussen de 50 en de 500 euro per maand voor dat ene zoekwoord. Maak dus een goede rekensom of jou dit waard is. Vaak niet.
Maandelijks bedrag met deel no cure no pay en contract
Je zit aan een maandelijks bedrag vast voor periode X. Een deel van het bedrag is no cure no pay. Het no cure no pay deel is de worst die wordt voorhouden, maar er wordt verdiend aan het andere deel.
Maandelijks geheel no cure no pay bedrag met contract en startbedrag
Er worden bij deze constructie “randvoorwaarden” gesteld aan de website. In de praktijk voldoet de website hier bijna nooit aan en daarom wordt er een startbedrag in rekening gebracht. Wanneer deze betaald is, is er geen enkele motivatie om nog werk uit te voeren, tenzij het gaat om makkelijke zoekwoorden.
Veelgestelde vragen
Voor wie is een zoekmachine optimalisatie garantie?
Deze dienst wordt vaak gebruikt door bedrijven die al meerdere SEO bureaus versleten hebben, omdat ze gouden bergen beloven, maar in de praktijk vrij weinig uitvoeren. Je betaald wat extra, maar dan weet je ook zeker dat het goed gebeurd.
Waarom alleen een testcase en niet het hele project?
Het is uiterst onpraktisch om het hele project in een no cure no pay constructie te gieten omdat we dan waarschijnlijk langer bezig zijn met het bespreken van de voorwaarden dan dat het kost om het werk uit te voeren. Ik ben van mening dat er vertrouwen moet zijn. Om dit vertrouwen op te bouwen bied ik daarom een no cure no pay testcase aan.
Dat kan je toch nooit garanderen?
Ik garandeer geen resultaat. Ik garandeer dat je niet hoeft te betalen als doelstelling niet gehaald wordt.
Deze hele no cure no pay constructie gaat om eerlijkheid en openheid. Omdat ik mij vastleg aan een doelstelling, is het voor jou duidelijk wat de resultaten zijn en of jou dat het waard is.
Is no cure no pay SEO duurder dan gewone SEO?
Ja, altijd. Ik neem extra risico’s op factoren die buiten mijn macht liggen (algoritme veranderingen van Google en concurrenten die ineens gas gaan geven) en daar betaal jij voor. Het is dus alsof je een verzekering afsluit op het resultaat. Zoals je weet kost een verzekering geld. Goedkope no cure no pay bestaat niet en is eigenlijk altijd een milde vorm van oplichting.
Hoe behaal je die topposities dan?
Ik maak hiervoor gebruik van 2 soorten zelfontwikkelde software. De eerste gebruik ik om jouw teksten inhoudelijk relevanter en completer te maken en de 2e gebruik om te kijken welke backlinks ervoor zorgen dat jouw concurrenten ranken. Vaak kunnen deze links gekocht worden.
Wat voor links bouw je dan?
Dit zijn voor het merendeel websites in eigen beheer, maar ook vaak startpagina’s, blogs en bedrijvenregisters, waarvoor betaald wordt. Wanneer de doelstelling gehaald is, ontvang je een lijst met links met waar en hoe je deze kunt verlengen.
Betaalde links mag niet van Google, maar de realiteit is dat zelfs de hele top 10 van “seo bureau” vanwege dit soort links rankt. Het zou goed kunnen dat hier in de toekomst verandering in komt. tot die tijd gebruik ik de technieken die nu werken.
Hoe lang houden de resultaten aan?
De niet betaalde links blijven over het algemeen meerdere jaren staan. De betaalde links zijn soms ook voor onbepaalde tijd, maar vaker voor een jaar. Dit houdt dus in dat na ongeveer een jaar de website gaat zakken. Tenzij je de links verlengd natuurlijk! Daarnaast kan het zijn dat er concurrentie jou voorbij gaat. Mijn advies is dan ook om maandelijks iets aan linkbuilding te doen.
Dan kies je zeker de makkelijke zoekwoorden uit?
Natuurlijk doe ik dat. Zou jij ook moeten doen. Zolang de intentie past bij jouw dienst en de conversie in lijn ligt met de “dure” zoekwoorden, moet je altijd kiezen voor de “makkelijke zoekwoorden”. Meer resultaat, voor minder geld.
Wat als ik alleen linkbuilding wil laten doen en niet de on-page optimalisatie?
On-page optimalisatie is cruciaal voor goed posities. Wanneer ik met andere partijen moet communiceren om de website precies zo te krijgen als dat hij moet zijn, dan wordt het voor mij onmogelijk om in te schatten wat de werkzaamheden kosten. Daarom geef ik alleen een garantie als je de gehele optimalisatie aan mij en mijn collega’s overlaat. Logisch toch?
Wat levert zoekmachine optimalisatie op?
Dat ligt aan de marge op het product dat je verkoopt, de mate van concurrentie, het volume van de zoekterm, enzovoorts. Ik reken je het graag voor.
Wat als ik meer wil doen dan SEO?
Dat kan zeker. In hetzelfde gratis online marketing maak ik een concept voor een complete online marketing strategie. Wanner het mogelijk is om de resultaten hiervan goed te meten, dan kan hier ook een garantie op afgesproken worden.
Eerste in NL met no cure no pay zoekmachine optimalisatie
Sinds 2012 bied ik als eerste in Nederland no cure no pay zoekmachine optimalisatie aan aan mijn klanten (toendertijd onder de naam PushingPixels). Sinds die tijd is er veel veranderd wat betreft SEO. Daarbij is er evenveel veranderd in de manier waarop ik websites in de top van Google krijg.
Veel andere bureaus zijn inmiddels gestopt met het aanbieden van deze dienst of hebben er allerlei voorwaarden aan vastgeknoopt (lees; doen alleen de makkelijke opdrachten). Toch kan een zoekwoord met een hoog volume – in combinatie met een goed converterende website – het success van een online bedrijf maken of breken.
SEO veranderd in een rap tempo
Google wordt slimmer en slimmer. Waar het vroeger nog mogelijk was om het zoekwoord een paar keer te noemen op de pagina en wat schimmige links te kopen op russische websites, zijn dit soort zoekmachine optimalisatie praktijken nu toch echt verleden tijd en kan het zelfs kwaad (al moet je het dan wel heel bont maken).
Machine learning is the name of the game. Technieken die werken voor het ene zoekwoord bereiken niets voor een ander zoekwoord. Het is dus voor ons zaak uit te vinden welke factoren (per zoekwoord) bepalen wat de ranking van een pagina is.
Hiervoor maak ik gebruik van zelf ontwikkelde software, die meerdere databronnen combineert. Deze data wordt vertaald naar een specifieke strategie, die we voor de campagne gaan gebruiken. Dit gaat verder dan alleen linkbuilding.
Gratis
Ik bewijs gratis mijn toegevoegde waarde
Geen verkooppraatjes, maar vrijblijvend advies
Sales gesprekken ben ik geen fan van. Bij Knap Online is de eerste workshop gratis. Kost mij even veel tijd, maar jij wordt er een stuk wijzer van. Achteraf krijg je van mij een marketingplan waarin alles nog even netjes onder elkaar staat. Doe ermee wat je wilt.
Ik doe niet geheimzinnig over wat iets kost. We kijken meteen of het mogelijk is om een no-cure no-pay afspraak te maken op een goed meetbare doelstelling.
Bij elke klant zie ik wel verbeterpunten, die makkelijk zelf uit te voeren zijn. Deze leveren jou vaak meteen iets op. Deze verbeterpunten zijn vaak op het gebied van SEO, SEA, conversie, of social marketing.
* Het kost niets en je zit nergens aan vast.