Full service internetbureau

Rotterdams SEO bureau inschakelen dat jou wél hoger in Google krijgt

Met minimaal budget een maximaal resultaat uit de zoekmachines halen? Knap Online is een SEO Bureau dat topposities in Google behaalt voor haar klanten. Met een gezonde no-nonsense mentaliteit en duidelijke afspraken zorg we ervoor dat jouw bedrijf beter gevonden wordt in de zoekmachines. 

Anders dan anders

SEO bureau Knap Online inschakelen

SEO-strategie is geen geheim

Iedereen mag weten wat mijn SEO-strategie is: ik zorg ervoor dat jouw doelen overeenkomen met die van Google. Klinkt logisch, maar andere SEO-bureaus verliezen dit nog wel eens uit het oog. Wat Google wil is eigenlijk heel simpel: bij elke zoekopdracht de beste resultaten weergeven. Dus zorg ik ervoor dat jouw website het beste resultaat in Google is. Hoe ik dat doe? 

  • Staar je niet blind op één zoekwoord
  • Focus op zoekintenties in plaats van zoekwoorden
  • Maken van inhoudelijk sterke SEO content
  • Optimaliseren van long-tail zoekwoorden
  • Aanbrengen van een logische sitestructuur
  • Linkbuilding, linkbuilding en nog eens linkbuilding

SEO als onderdeel van compleet online marketing traject

SEO is inmiddels meer dan een leuk tekstje schrijven en wat linkjes kopen. SEO Bureau Knap Online biedt SEO aan als onderdeel in een complete marketing strategie. Zo weten we zeker dat het jou ook echt iets op gaat leveren.

Ook SEO-advies bij een beperkt budget

Ik doe niet aan dure pakketten waar alleen grote bedrijven baat bij hebben. Heb je een beperkt budget, maar wil je wel werken aan SEO? Met een gratis online marketing workshop breng ik in kaart wat prioriteit heeft om beter gevonden te worden in Google. Het is ook mogelijk een aantal taken zelf uit te voeren. Zo kun je tegen de scherpste prijs het gewenste resultaat te bereiken.

Samenwerken aan jouw online succes

Wij werken graag samen met onze klanten aan resultaat. Des te meer SEO werkzaamheden jij aanpakt, des te lager te de rekening. Indien nodig, kunnen we ook een adviserende rol aannemen.

100% inzicht in werkzaamheden en kosten

Op elk factuur zie je precies hoe lang (in minuten!) ik of een van mijn collega’s per taak bezig is geweest. Ook krijg je volledig inzicht in de kosten die gemaakt zijn bij het opbouwen van links (voor linkbuilding). Zo houd ik je volledig op de hoogte van alles wat mijn SEO-bureau uit Rotterdam voor jou doet! 

Resultaten spreken voor zich​

Gerealiseerde topposities in Google door Knap Online

Ik kan je wel vertellen dat mijn SEO-strategie werkt, maar dat zegt elk SEO Bureau. Weet je wat het mooie is van zoekmachine optimalisatie? Behaalde SEO-resultaten zijn heel makkelijk meetbaar. Ik laat je daarom graag zien wat ik voor andere klanten heb bereikt…

  • No cure no pay SEO > #1
  • Slotenmaker Rotterdam / Utrecht / Eindhoven / Zoetermeer > Top 5
  • Sloopbedrijf / Draagmuur verwijderen / Etc > Top 5
  • Sleutel / Autosleutel bijmaken > Top 3
  • Botox Rotterdam > Top 5
  • Bloemist / Bloemen / Bloemenwinkel Rotterdam > Top 3
  • Bloemen bezorgen / bestellen Rotterdam > Top 5
  • Car detailing > Top 3
  • Online marketing Rotterdam > Top 3
  • Schilderijenrestaurator > Top 3
Zorg dat klanten je kunnen vinden

Waarom zorgt SEO voor jouw online success?

Een stap voor op de concurrentie

Goede zoekmachine optimalisatie is als het hebben van een grote winkel aan een drukke winkelstraat. De klanten weten je te vinden en stromen bij je binnen.

Ik maak voor jou graag een SEO strategie voorstel met daarin een schets wat SEO jou gaat opleveren. Ik laat je zien hoeveel extra websitebezoekers je kunt verwachten en op welke termijn. Wat jij aan SEO verdient, hangt onder meer af van:

  • Jouw winstmarge 
  • Jouw conversiedoelen en conversieratio 
  • Hogere rankings voor zoekwoorden
  • Meer relevante websitebezoekers
  • Meer aanvragen of verkopen
  • Eenmalige investering
  • Meer omzet
Vrijblijvend & persoonlijk strategiegesprek

Wat kost het om een SEO-bureau in te schakelen?

Een geruststelling: beginnen met SEO hoeft niet duur te zijn. Wel is het goed om te weten dat de kosten voor SEO per branche sterk kunnen verschillen. Ook hangen de kosten voor SEO af van de competitie op jouw gewenste zoekwoorden. Lokale zoekwoorden (lage competitie) zijn vaak al te optimaliseren voor een eenmalig bedrag van €200. Bij extreem hoge competitie kan dit oplopen tot ongeveer duizenden euro’s.

Lage competitie

SEO bureau Rotterdam Noord

Gemiddelde competitie

SEO bureau Rotterdam

Hoge competitie 

SEO bureau

Extreme competitie

SEO

No Cure, No Pay = gegarandeerd resultaat

Mijn verhaal is geen gebakken lucht. Ik ben al meer dan 13 jaar dag in dag uit bezig met SEO en allerlei andere aspecten van online marketing. Je mag van mij dus wel verwachten dat ik weet waar ik het over heb. Om de daad bij het woord te voegen bied ik graag een no cure, no pay SEO testcase aan. Geen resultaat, geen rekening.

Full-service SEO: handige extra’s zonder meerprijs

Stel je voor: je staat voor alle zoekwoorden in jouw branche op 1 in de zoekresultaten, maar je website ziet eruit alsof die uit 1990 komt. Dan is de kans klein dan iemand iets bij je koopt. Een gemiste kans, want de looks van je site zeggen niets over de kwaliteit van je producten. Gelukkig kan mijn full-service SEO-bureau uit Rotterdam ook helpen met alles rondom SEO. Wat dat kost? Niets extra.

Op elke vraag een passend antwoord

Veelgestelde vragen

Welke SEO-strategie past bij mijn website?

Geen enkel bedrijf is precies hetzelfde. De weg naar SEO-succes verschilt per case. Daarom zal ik altijd een actieplan opstellen gebaseerd op jouw onderneming. Het meest efficiënte pad naar meer gerichte bezoekers en conversie, hangt onder meer af van je budget en wensen. Op basis van het beschikbare budget, pak ik altijd eerst aan wat het hardst nodig is om resultaat te behalen.

Hoe weet Knap Online waar mijn doelgroep naar zoekt?

Voordat ik een SEO-optimalisatie uitvoer, ga ik op zoek naar unieke zoekwoorden die bij jouw business passen. Met zelf ontwikkelde software voer ik een uitgebreid zoekwoordonderzoek uit. Hierdoor krijg ik inzicht in de belangrijkste zoektermen, concurrentie en zoekvolume binnen je doelgroep. Ook long tail zoekwoorden met een lager zoekvolume en lagere concurrentie vallen hieronder.

Hoe bepaalt Google de volgorde van de zoekresultaten?

Op welke zoekterm je ook zoekt, Google zet altijd de meeste relevante pagina’s bovenaan in de zoekresultaten. Het is dus belangrijk dat jouw website aan een aantal voorwaarden voldoet. Denk hierbij aan technische en inhoudelijke aspecten die je pagina beter vindbaar maken, zoals:

  • een goede structuur van je website
  • voorkom technische fouten en niet optimale HTML-codes
  • een optimale laadsnelheid
  • een duidelijke paginatitel
  • een overtuigende meta-description
  • interne links naar bijvoorbeeld een service- of contactpagina
  • externe links naar gezaghebbende websites met meer informatie voor bezoekers
  • relevante, inhoudelijke SEO-content rankt beter
  • kwaliteit staat boven kwantiteit

Is Google Ads noodzakelijk voor SEO?

Een effectieve campagne in Google Ads gaat hand in hand met SEO. Een goed geoptimaliseerde pagina heeft namelijk een lagere prijs in Google Ads. In Google Ads kun je bovendien bieden op basis van CPC (kosten per klik) en is het bijvoorbeeld mogelijk om links te huren. In branches waar extreem veel concurrentie is (zoals slotenmakers, verbouwing websites, advocatenkantoren), is het zaak om advertentiebudgetten slim uit te geven. Want in extreem competitieve branches staat degene met hoogste budget altijd bovenaan.

Wat is AMP en is het goed voor SEO?

Meer dan 1/3e van alle internetgebruikers surft tegenwoordig op hun telefoon of tablet in plaats van de computer. Het is daarom ontzettend belangrijk dat jouw SEO-pagina’s goed vindbaar zijn op smartphones en tablets. Door AMP (accelerated mobile pages) toe te passen op je webpagina’s, scoort jouw website beter dan traditionele sites wanneer iemand mobiel zoekt. Een AMP-website herken je in Google aan een kleine bliksemschicht in de zoekresultaten.

Alles over SEO kun je toch gewoon gratis op internet vinden?

In zekere zin klopt het dat alle informatie over SEO online vrij beschikbaar is. Het kost wel erg veel tijd om al deze informatie tot je te nemen. Bovendien is het goed om je te realiseren dat je de ervaring mist om te weten wat wel werkt en niet werkt en wat je in welke situatie moet toepassen. Ik heb die ervaring en kan jou dus veel tijd en dus ook geld besparen. 

Wat zijn rich snippits en wat kun je ermee?

Het doel van Google is om bezoekers een zo compleet mogelijk beeld van een website te geven. Daarom laat Google tegenwoordig steeds vaker extra informatie zien bij de zoekresultaten, zoals bijvoorbeeld een productbeoordeling of de prijs en beschikbaarheid van een product op een bepaalde website. Dit noemen online marketeers in dure woorden rich snippits. Door zogenoemde ‘structured data’ (stukjes code) toe te voegen op je pagina, vertel je Google welke informatie er in de zoekresultaten extra kan worden uitgelicht.

Hoelang is een perfecte meta-description?

Google is altijd in ontwikkeling en probeert regelmatig nieuwe dingen uit. De lengte van de meta-omschrijving die bezoekers te zien krijgen varieert daarom ook regelmatig. Ikzelf hanteer altijd een aantal ‘regels’ voor de perfecte meta-description:

  • gemiddeld 164 karakters op desktop schermen
  • gemiddeld 120 karakters op mobiele schermen
  • belangrijkste informatie tussen de 110-120 karakters plaatsen

Wat is de ideale opbouw van een SEO-titel?

Het Google-algoritme is continu in ontwikkeling. Er zijn daarom geen SEO-richtlijnen die altijd gelden voor elke website. Het is dus heel belangrijk om goed na te denken over de SEO-titel die je aan een pagina geeft. Met deze vuistregels tover ik jouw SEO-titel om in een echte klikmachine:

  • niet te lang, niet te kort: gemiddeld 55 karakters
  • belangrijkste zoekterm waar mogelijk aan het begin gebruiken
  • bedrijfsnaam aan het einde
  • uniek en relevant: opvallen tussen je concurrent is cruciaal
  • aansluitend bij de zoekintentie van je doelgroep

Wat is crawlability en waarom is het zo belangrijk voor SEO?

Crawlability is een ingewikkelde term om aan te geven dat zoekmachines zoals Google links in de content van jouw site kunnen lezen en volgen. Door de crawlability van je website te verbeteren, begrijpt Google beter waar je website over gaat. Ik zie crawlability daarom als een integraal onderdeel van SEO. Voor een optimale online vindbaarheid is het namelijk essentieel dat Google snapt waar je website over gaat. Alleen dan komen de juiste bezoekers uit je doelgroep op jouw pagina terecht.

Gratis

60 min durend (video)gesprek

Ik bewijs gratis mijn toegevoegde waarde

Geen verkooppraatjes, maar vrijblijvend advies

Sales gesprekken ben ik geen fan van. Bij Knap Online is de eerste workshop gratis. Kost mij even veel tijd, maar jij wordt er een stuk wijzer van. Achteraf krijg je van mij een marketingplan waarin alles nog even netjes onder elkaar staat. Doe ermee wat je wilt.

Ik doe niet geheimzinnig over wat iets kost. We kijken meteen of het mogelijk is om een no-cure no-pay afspraak te maken op een goed meetbare doelstelling.

Bij elke klant zie ik wel verbeterpunten, die makkelijk zelf uit te voeren zijn. Deze leveren jou vaak meteen iets op. Deze verbeterpunten zijn vaak op het gebied van SEO, SEA, conversie, of social marketing.

Inclusief marketingplan
Plan een moment

* Het kost niets en je zit nergens aan vast.