Samen werken aan resultaat met garanties

Google Ads specialist
in Rotterdam

Een Google Ads-specialist helpt gedreven ondernemers zoals jij met het opzetten, beheren en optimaliseren van Google Ads-campagnes. Door jouw online advertentiebudget slim in te zetten, haalt een Google Ads-specialist maximaal rendement uit jouw campagnes

Jeroen Marchand, aangenaam

Jouw persoonlijke Google Ads specialist

+11 Jaar ervaring

+87 Tevreden klanten

No cure no pay

Al meer dan 10 jaar ben ik werkzaam als Google Ads specialist voor zowel grote en kleine bedrijven in verschillende branches. Geen zoekwoord is te moeilijk. 

Kan ik jullie eerst testen?

Hoe werkt Google Ads?

in Google Ads – het online advertentieprogramma van Google – kun je als ondernemer of bedrijf jouw producten en/of diensten gericht promoten. Waar en voor wie jouw advertentie te zien is, bepaal je namelijk grotendeels zelf. Zo kun je instellen bij welke zoekwoorden jouw advertentie getoond moet worden. Je kunt een Google Ads-campagne opzetten op diverse Google-sites, zoals:

Pas op voor wurgcontracten

Is adverteren via Google Ads ook geschikt voor lokale bedrijven?

Als kleine ondernemer of lokaal bedrijf kun je uitstekend adverteren via Google Ads. Wel is het essentieel dat jouw website en webshop hier ook klaar voor zijn. Investeren in een Google Ads-campagne heeft in mijn ogen namelijk geen zin als jouw website niet conversiegericht is ingericht. Je betaalt dan vaak torenhoge advertentiekosten, zonder dat de nieuwe websitebezoekers jou echt iets opleveren.

Performance based SEO

Wanneer schakel je een Google Ads-specialist in?

intro tekst

Jouw huidige campagneresultaten vallen tegen

Een Google Ads-specialist inschakelen is een verstandige keuze als jouw Google Ads-campagnes op dit moment (nog) niet winstgevend zijn. Ik analyseer jouw huidige campagnestrategieën, voer noodzakelijke aanpassingen door en zorg ervoor dat jij jouw investeringen voortaan dubbel en dwars terugverdiend.

Je bent klaar om jouw online concurrenten achter je te laten

Door Google Ads-campagnes op te zetten op unieke zoekwoordcombinaties, ben je jouw online concurrenten een streepje voor. Knap Online doet altijd uitgebreid zoekwoordonderzoek met zelfontwikkelde tools op basis van AI (kunstmatige intelligentie), waardoor jij kunt inzetten op winstgevende zoekwoordcombinaties die jouw concurrent nog niet heeft ontdekt. 

Je hebt meer ambitie dan tijd

Een Google Ads-campagne opzetten, beheren en optimaliseren kost veel tijd. En dat is nou precies waar jij als drukke ondernemer altijd een tekort aan lijkt te hebben. Als Google Ads-specialist help ik je uit de brand. Met mijn kennis en ruime ervaring zorg ik ervoor dat jouw campagnes precies lopen zoals gepland (of nog beter). Ondertussen houd jij je bezig met jouw tak van sport: ondernemen.

Een prijsindicatie

Hoeveel kost het inhuren van een Google Ads-specialist?

Het inhuren van een Google Ads-specialist is bij Knap Online met elk budget mogelijk. Bij Knap Online bepaal je namelijk zelf hoeveel budget jij iedere maand beschikbaar stelt. Jouw budget bepaalt het aantal uur dat ik aan jouw Google Ads-campagnes kan werken. En dus de snelheid waarmee de gewenste resultaten worden behaald. 

 

S

M

L

Beschikbaar budget

€ 250 per maand

€ 500 per maand

€ 1000 per maand

Beschikbare tijd Knap Online

2,5 uur per maand

5 uur per maand

10 uur per maand

Gekozen door

± 13% van mijn klanten

± 68% van mijn klanten

± 19% van mijn klanten

Vele handen maken licht werk

Hoeveel kost een Google Ads-campagne?

De kosten van een Google Ads-campagne kunnen erg variëren. Dit komt met name door de vele verschillende manieren waarop je in Google Ads kunt betalen voor de weergave van jouw advertenties. Wat voor jou de beste en meest winstgevende manier van adverteren is, hangt af van jouw doelen en het beschikbare budget. 

  • Pay per click (PPC)
    Bij een PPC-campagne betaal je alleen een vergoeding aan Google als er door een potentiële klant op jouw advertentie is geklikt. Hoeveel je per klik betaalt, hangt onder meer af van de populariteit van het zoekwoord waar jij op gevonden wilt worden. Voor zoekwoorden met een hoog zoekvolume (populaire zoektermen) is de zogeheten CPC (cost per click) hoger dan bij minder populaire zoektermen..

  • Maandelijks bestedingslimiet instellen
    Wil je er zeker van zijn dat de kosten voor jouw Google Ads-campagne niet de spuigaten uitlopen, dan kan ik voor jou een maximaal maand- of dagbudget instellen. Google rekent dit om naar een gemiddeld dagbudget. Door een bestedingslimiet in te stellen, kom je nooit voor onaangename verrassingen te staan aan het eind van de maand.

  • Totaalbudget verdelen over meerdere campagnes
    Wanneer je meerdere Google Ads-campagnes tegelijkertijd hebt lopen, is het vaak extra belangrijk om goed op de kosten te letten. Als Google Ads-specialist spreek ik met jou altijd een maximaal budget af, wat ik vervolgens zo efficiënt mogelijk inzet verdeeld over jouw lopende campagnes.
Pas op voor wurgcontracten

Wat levert een Google Ads-campagne op?

Een Google Ads-campagne kan op meerdere manieren winstgevend zijn voor jouw bedrijf. Denk bijvoorbeeld aan een stijgende omzet door meer aankopen in de webshop. Of meer websitebezoekers die zich inschrijven voor de nieuwsbrief. Ook kun je met Google Ads-campagnes op nieuwe kanalen (zoals YouTube) de naamsbekendheid van jouw bedrijf vergroten onder jouw doelgroep.

Combineer Google Ads-campagnes met SEO en conversieoptimalisatie

Marketeers en ondernemers zetten soms jarenlang in op Google Ads-campagnes zonder ook maar 1 cent te investeren in SEO en conversieoptimalisatie. Eeuwig zonde als je het mij vraagt, want met eindeloos pielen in de marges van Google Ads ben je op lange termijn vele malen duurder uit. Knap Online werkt altijd met een integrale aanpak, zodat jouw Google Ads-campagnes winstgevend zijn én blijven.

Veelgestelde vragen

Wat zijn Google AdWords-extensies?

Google AdWords-extensies zijn extra functies die je aan een advertentietekst of visuele advertentie kunt toevoegen. Extensies maken het makkelijker en aantrekkelijker voor de consument om in te gaan op de Google Ads-advertentie. Zo kun je bijvoorbeeld de locatiegegevens van jouw winkel koppelen aan Google Maps of een bel-extensie toevoegen waarmee consumenten jou direct kunnen bellen. 

Wat houdt ‘remarketing’ in?

Remarketing is een advertentiestrategie waarbij consumenten of bedrijven die eerder op jouw website zijn geweest opnieuw jouw Google Ads-advertentie te zien krijgen. Remarketing wordt gebruikt om websitebezoekers over te halen tot de gewenste actie indien ze de doelconversie (bijvoorbeeld een aankoop of offerte aanvraag) tijdens hun eerdere bezoek niet voltooid hebben.

Wat is Google Ad Grants?

Non-profit organisaties kunnen dankzij Google Ad Grants gratis adverteren via Google Ads. Als bedrijf of organisatie met winstoogmerk kun je hier geen aanspraak op maken. Met een Google Ad Grants-status kan een non-profit organisatie tekstadvertenties plaatsen in de zoekmachine van Google. Het benodigde budget wordt door Google beschikbaar gesteld.

Gratis

60 min durend (video)gesprek

Ik bewijs gratis mijn toegevoegde waarde

Geen verkooppraatjes, maar vrijblijvend advies

Sales gesprekken ben ik geen fan van. Bij Knap Online is de eerste workshop gratis. Kost mij even veel tijd, maar jij wordt er een stuk wijzer van. Achteraf krijg je van mij een marketingplan waarin alles nog even netjes onder elkaar staat. Doe ermee wat je wilt.

Ik doe niet geheimzinnig over wat iets kost. We kijken meteen of het mogelijk is om een no-cure no-pay afspraak te maken op een goed meetbare doelstelling.

Bij elke klant zie ik wel verbeterpunten, die makkelijk zelf uit te voeren zijn. Deze leveren jou vaak meteen iets op. Deze verbeterpunten zijn vaak op het gebied van SEO, SEA, conversie, of social marketing.

Inclusief marketingplan
Plan een moment

* Het kost niets en je zit nergens aan vast.